Wat Kunn doet
Organisatie in beweging
Verandering is een constante. Er wordt gezegd dat ons in de komende 5 jaar meer te wachten staat dan in de afgelopen 50 jaar. Zeker 1 op de 3 ondernemers cq. bestuurders denkt het verdienmodel aan te moeten passen om de komende 5 jaar te overleven. Businessmodellen en proposities gaan sowieso veel minder lang mee. Die continue verandering brengt ook onrust in organisaties. En dat gaat ten koste van werkplezier. En daarmee van resultaat. Dus de enige manier om met deze continue verandering om te gaan is door deze te omarmen. En van daaruit een nieuw evenwicht te vinden binnen je organisatie. En de vraag is: is dit nou echt iets van de afgelopen of de komende vijf jaar? Of was het er altijd al?
Onze aanpak in 3 stappen:
(klik op de bollen)
Hoe staat de organisatie ervoor, wat vertelt eerlijke reflectie?
Voor welke opgave staat de organisatie, welke richting kiezen wij?
Hoe kunnen we succesvol implementeren, hoe komen we tot realisatie?
We merken vaak dat er heel veel behoefte – verlangen zelfs – is aan duidelijkheid.
Duidelijkheid over waarom de organisatie doet wat ze doet. Over de strategische keuzes en de focus, een duidelijke richting. Wat er nodig is om de organisatie ook financieel gezond te houden. Wat dat vraagt van het leiderschap. En in welke mate mensen ook empowered zijn om het te kunnen waarmaken.
Met onze interventies zetten we in op meer welzijn voor de medewerkers, meer waarde voor klanten en meer winst voor de aandeelhouders. Waarbij vaak ervaren dat focus op welzijn vanzelf leidt tot welvaart.
Interventies gericht op het welzijn leiden tot welvaart
Welke onderwerpen komen aan bod?
- De levenslijn met de intentie, leidende principes en kernwaarden onderneming (de essentie)
- Cultuur, leiderschap en gedrag (het sociale perspectief, de binnenkant)
- Positionering, strategie en portfolio (het business perspectief, de buitenkant)
- Huidige en toekomstige markt – groei, innovatie of veranderopgave
- Het vitaal voortbrengings vermogen van de organisatie (proces, structuur, HR, werksysteem)
- De impact die je maakt; unieke onderscheidende toegevoegde waarde en klantbeleving

Wil je weten
hoe we dat
doen?
Neem dan contact op met Guido op:
guido@kunn.nl of 06 15 13 92 74.
